• Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1573x

Eva Š. Benešová

Občanský průkaz - film, který mě dostal

S retrofilmy let 60. a 70. se roztrhl pytel. Mám je ráda (jsem 1964), ne všechny se mi líbí, ale beru je. Na tento se mi moc nechtělo. Neměla jsem tušení, jak těžce mě rozhodí... Pane Ondřeji Trojane, nic lepšího jsem v poslední době neviděla. Bravo! A děkuji.

31.10.2010 v 19:09 | Karma: 23,93 | Přečteno: 2249x | Diskuse| Kultura

Eva Š. Benešová

Bezkrevná krvavá paní?

Viděla jsem to. Pak jsem si přečetla kritiku Ondřeje Štindla v časopise Týden. Pochopila jsem.

26.7.2008 v 16:24 | Karma: 18,44 | Přečteno: 1517x | Diskuse| Ostatní

Eva Š. Benešová

Cesta do Karibiku a zpátky za 28 hodin

„Vezmi si dovolenou na týden a večerní šaty, v březnu jedeme .“ „A kam?“ „To se dozvíš až na letišti.“ Tak pravil můj přítel a způsobil mi nemalé nadšené očekávání. Jak romantické, jak vzrušující... ani jsem netušila, JAK vzrušující to bude.

16.3.2008 v 13:30 | Karma: 23,30 | Přečteno: 2085x | Diskuse| Cestování

Eva Š. Benešová

Potrat – ano nebo ne ?

Kontroverzní téma. Mnoho argumentů proti, stejně mnoho pro. Má vůbec někdo právo rozhodnout o ukončení těhotenství?

6.9.2007 v 14:46 | Karma: 17,08 | Přečteno: 1524x | Diskuse| Společnost

Eva Š. Benešová

Kdo do tebe kamenem.. aneb přiměřená obrana

Nadace Adra udělí druhou cenu Michala Velíška. Udělal správnou věc a neměl štěstí. Stejně jako Filip Venclík. Ví ještě někdo, kdo to byl Filip Venclík?

4.9.2007 v 10:14 | Karma: 23,71 | Přečteno: 3686x | Diskuse| Společnost

Eva Š. Benešová

Harry Potter forever?

A zazvonil zvonec... Čtenáři vládnoucí angličtinou, si oddechli. Už vědí, jak to dopadlo. Ti, co nevládnou, jsou netrpěliví. Naštěstí máme skupinku odvážných mladých překladatelů, kteří si, jen tak pro radost, poslední díl přeložili. A průběžně zveřejňovali. Zadarmo, pro všechny, protože nejsou zlatokopové. Tisíce vděčných mláďat. Jenže ouha, ozval se zákon. Web musel být zrušen. Tisíce smutných mláďat. Proč??? Co jste nám to udělali?! Nemá někdo...? Poslali byste mi...? Nemám dočtené tři kapitoly...! Jsem jedna z těch nedočkavých, nevládnoucích. A Vy?

28.8.2007 v 13:31 | Karma: 11,76 | Přečteno: 780x | Diskuse| Kultura